Roland, vitaj!

17.05.2018 13:20

Pred istým časom sme vás informovali, že tím získal cennú posilu, ale jej meno sme zamlčali. Dovoľte nám teda predstaviť vám nového trénera A-tímu - Roland Bluska. Rolo pôsobí na slovenskej scéne už dlhé roky a je jedným z najzvučnejších mien akými naša florbalová obec disponuje.  Trikrát vyhral titul majstra Slovenska ako hráč v drese Dragonsu, dlhé roky patril medzi opory reprezentácie, jednu bronzovú medailu si na svoje konto pripísal ako tréner Tsunami Záhorská Bystrica a popri tom všetkom sa zaraďuje medzi slovenskú rozhodcovskú špičku.  S novým trénerom ponúkame aj krátky rozhovor.

Foto: Júlia Blažejová (facebook TSUNAMI Záhorská Bystrica)

S ponukou na trénovanie sme ťa oslovili už minulú sezónu, no odmietol si. Tento rok sa ponuka opakovalo a prijal si. Prečo si sa rozhodol  zmeniť názor?

"Minulý rok som chcel pískať asi som si na to neveril kvôli neúspechu v Tsunami. Tento rok som si to lepšie premyslel. Mal som úspešnú florbalovu sezónu a to ma tiež motivovalo. Veľmi však zavážilo, že sa ponuka opakovala. Znamenalo to pre mňa že chalani vo mne vidia prínos."

 

Mal si už so súčasným tímom nejaké skúsenosti za posledné roky, alebo ideš do „novej práce“ s čistým stolom?

"Mužstvo poznám vlastne iba ako rozhodca z extraligy. Samozrejme niektorých hráčov poznám dlho, ale bude to pre mňa nepomaľovaná tabuľa. Verím, že ju popíšem správnym písmom."

 

Tvoje posledné trénerské pôsobisko malo názov Tsunami Záhorská Bystrica a predtým FBC Dragons. Oba tieto tímy zaznamenali pod tvojím vedením medailové úspechy.  Veríš tomu, že sa ti niečo podobné podarí aj u nás?

"S Dragonsom sa mi ako trénerovi podarilo iba vypadnúť takže ako úspech si budem počítať iba bronz s Tsunami =D. Urobím všetko pre to aby sme s mužstvom víťazili. Ja mám vždy iba víťazné ambície."

 

Ďakujeme za rozhovor a budeme držať palce! 

 

Autor: Pavol Veninger