Systematická práca na tréningoch sa odzrkadlila na výsledkoch - Patrik Bachan

02.04.2016 16:48

 

Jednou z najväčších posíl pred uplynoulou sezónou bol urastený bek z tímu odvekého rivala  - Nižnej. Rýchlonohý obranca, ktorý len sotva prehrá osobný súboj. Viac o svojom pôsobení a uplynulej sezóne nám čo-to povedal Patrik Bachan.

 

 

Predstav sa nám, kto si, podkiaľ a ako si sa dostal k florbalu? 

Pochádzam z Nižnej nad Oravou, kde som vyrastal a takisto som sa tam dostal ku florbalu vďaka Mariánovi Klimčíkovi, ktorý bol zodpovedný za veľký boom florbalu v našej obci práve v čase, keď som chodil na základnú školu. Florbal hral vtedy hádam úplne každý a ja som nebol výnimkou.

 

Tvoj prestup z Nižnej k nám, veľkému rivalovi z M1 i extraligy, sprevádzali zaujimavé emócie materského klubu. Bral si to ako srandu, alebo si v piatok večer v nižnianskych pohostinstvách musel vysvetľovať vzniknutú situáciu?

Tak pochopiteľne chalani neboli nadšení, nakoniec sme to nejako spolu prehrýzli. Správcovia stránky FBK Nižná majú svojský humor a preto sa to niekomu mohlo zdať ako vyhrotená situácia, ale všetko treba brať s nadhľadom a sme teda stále v pohode.

 

 K Lidu si sa pripojil počas letnej prípravy, ako Ťa prijali chalani a ako si bol spokojný s tréningovým procesom pred a počas sezóny?

Letná príprava bola super, makanie sa vyplatilo a na začiatku sezóny som určite po kondičnej stránke cítil progres. Chalani ma hneď prijali, začo som im vďačný. Počas sezóny mi takisto vyhovovali tréningy, na ktorých sme systematicky pracovali, čo sa myslím aj odzrkadlilo na výsledkoch.

 

Nie je tajomstvom, že si bol v uplynulej sezóne pilierom našej obrany. Ako by si zhodnotil svoju hru Ty? Bol si spokojný s floor-timeom, ktorým Ťa tréner obdaril?

So svojou hrou som bol sčasti spokojný, takmer celú sezónu sa mi podarilo podávať stabilné výkony, až na konci som skrz chorobu vyšiel z formy a už sa mi moc nepodarilo dostať sa naspäť. Sčasti to bolo spôsobené aj postupným vyprchaním letnej kondičnej prípravy, čo som cítil hlavne v posledných zápasoch. S floor-time-om som bol určite spokojný, zároveň som vďačný trénerovi Meszárošovi za prejavenú dôveru.

 

V playoff si kvôli chorobe nastúpil len v poslednom zápase na domácej pôde, ako by si zhodnotil aspoň tento zápas, mali sme šancu proti ATU Košice?

Myslím si že v poslednom zápase sme boli pre ATU Košice vyrovnaným súperom. Škoda, že sa nám nepodarilo v závere udržať dvojgólové vedenie a takisto ani nezlomiť zápas v predĺžení. Podľa môjho názoru nakoniec predsa len rozhodli skúsenosti, ktorých sme ako tím dlho nehrajúci vyraďovaciu súťaž nemali veľa.

 

Je tvojim snom dostať sa do reprezentácie?

Samozrejme, obliecť si najcennejší dres by bola obrovská pocta a takisto aj splnený sen.

 

Jeden z tvojich florbalových cieľov je aj titul vo vysokoškolskej lige. Ako vidíš šance tvojho tímu (FMFI UK) tento rok? Zosadíte PRIF UK z trónu?

Aj keď nám minulý rok ušlo víťazstvo tesne pomedzi prsty, pevne verím, že tohto roku sa nám už podarí dostať titul do správnych rúk, teda vybojovať ho pre FMFI.

 

René Slezák tvrdí, že nemáš kamarátov, čo by si chcel odkázať tomuto farizejovi par- excellance Ty?

Ťažko povedať, René čo má najviac kamarátov medzi rozhodcami extraligy ma predsa len lepší prehľad.

 

Hosťovanie Ti skončilo a Ty ďalšiu sezónu odohráš opäť za rodnú Nižnú, čo Ťa prinútilo k návratu? Je šanca, že Ťa v drese Lida ešte uvidíme?

Tak návrat bol vopred plánovaný, od začiatku bolo dohodnuté hosťovanie na dobu jednej sezóny. Spoluprácu do budúcna nevylučujem, stať sa môže hocičo.

 

Bašistovi ďakujeme za rozhovor aj za sezónu v našom drese a do ďalších bojov mu odkazujeme: vydŕŕŕŕŕž, na špičkááááách a eeeeeeeeeej!

JH